Termeni si conditii

Înainte de a utiliza sau obține orice produse, informații, servicii prin intermediul acestui magazin online, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile.

1.Definiții și termeni

Următorii termeni folosiți vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

Lisboa Food And Travel este denumirea comercială (brand-ul) a LISBOA FOOD AND TRAVEL SRL, persoană juridică cu sediul social în București, Sectorul 4, Strada Moșoaia, Nr 106, Bloc M2, Ap. 9,  înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/5425/18.04.2019, având Codul Unic de Înregistrare 41011058.

Utilizator: reprezintă persoana care accesează site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat termenii și condițiile prezentului site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;

Vânzător: persoana juridică LISBOA FOOD AND TRAVEL SRL.

Cumpărător/client: poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridica care efectuează o comanda prin intermediul site-ului.

Newsletter: mijlocul de informare periodică, exclusiv în format electronic, asupra produselor și serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de Lisboa Food And Travel într-o anumita perioadă de timp.

  1. Conținutul site-ului

Informațiile publicate pe site sunt informații de interes general, produsele comercializate de Lisboa Food And Travel, ale partenerilor săi cât și alte informații considerate ca fiind de interes pentru utilizatori. Produsele prezentate sunt cu un astfel de titlu (titlu de prezentare) motiv pentru care pot exista variații de mărime, culoare, consistență ale produselor livrate. Produsele livrate vor fi de calitate înaltă de piață, Lisboa Food And Travel întreprinzând toate diligențele ca acestea să fie pe cât posibil identice cu produsele din pozele de prezentare. Însă după cum orice persoană este unică, așa sunt și peștii, crustaceele, moluștele și celelalte produse comercializate, motiv pentru care ele se legitimează pe site doar cu titlu de prezentare.

  1. Utilizarea site-ului

Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă. Vă atenționăm asupra faptului că procesul de achiziție conduce la încheierea unui veritabil contract de vânzare, motiv pentru care opțiunea dumneavoastră de a cumpăra nu creează obligații doar în sarcina vânzătorului, cât și a cumpărătorului.

  1. Limitarea răspunderii societății

Societatea nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

Preturile produselor de pe acest site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe site sunt valabile în perioada de timp menționată și în limita stocului disponibil.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

Societatea își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.

Orice problemă cauzată de produsele și / serviciile prezentate pe site se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator.

  1. Plasarea unei comenzi

Pentru a plasa o comandă, valoarea totală a comenzii trebuie să fie de cel puțin 200 lei.

Orice cumpărător poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor selectate in coșul de cumpărături și transmiterea acestei comenzi spre procesare. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta.

Comenzile sunt livrare între 1 și 20 zile lucrătoare în funcție de disponibilitatea produsului, adresa cumpărătorului și data la care a fost plasată comanda.

Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii și astfel nici rezervarea produsului respectiv.

Înainte de finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul se obligă să citească Termenii și Condițiile, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea ”am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile”. Odată cu finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a luat cunoștința și acceptă necondiționat: caracteristicile, cantitățile, prețurile, termenii și condițiile, politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și politica de utilizare cookie-urilor.

Lisboa Food And Travel își rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produsele afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, precum și a celor care din cauza unor nefuncționalități/erori/buguri tehnice prezintă preturi derizorii sau evident eronate.

Cumpărătorul este unicul răspunzător de corectitudinea, realitatea și legalitatea datelor completate în contul său, aceste date fiind în mod automat cuprinse în facturile emise pentru produsele achiziționate de acesta. Completarea contului de către cumpărător cu date eronate sau incomplete, față de prevederile legii și ale termenilor și condițiilor precum și consecințele acestor fapte cad în sarcina exclusivă a cumpărătorului.

  1. Politica de livrare

Livrarea comenzilor pentru produse fizice se face prin curier (pentru comenzile cu o valoare totală de peste 400 lei se face în mod gratuit).

Termenul de livrare este între 1 și 20 zile lucrătoare.

Pentru comenzile cu o valoare totală mai mică de 400 lei sau pentru produsele pentru care magazinul nu oferă livrare gratuită, costul livrării va fi indicat în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii.

Obiecțiunile referitoare la eventualele nereguli și/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) și a produselor aferente acestora se vor face în momentul livrării prin întocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii și plații coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte nu obligă vânzătorul să le ia în considerare. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului ca produsele au ajuns în stare bună.

Prin crearea contului și/sau prin finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul/utilizatorul declară că înțelege și își exprimă acordul și consimte că:

  1. Toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt reale, adevărate, corecte și complete la data plasării comenzii, iar dacă le modifică, înțelege că o atare modificare poate conduce chiar și la imposibilitate onorării comenzii;
  2. Lisboa Food And Travel poate contacta cumpărătorul/utilizatorul, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia cu privire la comandă, prin orice mijloc aflat la dispoziția Lisboa Food And Travel;
  3. Să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Prețul unitar și total, modalitatea de plată precum și termenul de plată sunt specificate pentru fiecare comandă în parte în procesul de transmitere a acesteia. Facturile emise de Lisboa Food And Travel se vor completa cu datele înscrise de cumpărător în contul său și vor conține produsele achiziționate conform coșului de cumpărături. Facturile vor fi transmise de Lisboa Food And Travel cumpărătorului în format electronic, pe adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul sau.

Utilizatorul/cumpărătorul are obligația permanentă de a menține datele de cont respectiv de facturare actualizate, corecte și reale pentru fiecare comandă făcută pe site.

Plasarea de comenzi telefonice se realizează pe propria răspundere a cumpărătorului. Lisboa Food And Travel nu răspunde pentru eventualele erori de înțelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare și/sau datele de facturare – recomandând plasarea comenzilor online.

  1. Politica de retur

Conform dispozițiilor ou nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere

Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Lisboa Food And Travel furnizează produse personalizate, după specificații prezentate de cumpărător. Aceste produse sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract.

Dacă produsul recepționat s-a perisat, ne puteți contacta și în măsura în care la momentul deschiderii coletului se află într-o stare improprie consumului sau de natură a pune în pericol sănătatea celor care le consumă pe care o puteți dovedi cu fotografii, ne puteți contacta și vă vom înlocui produsul.

  1. Modalități de plată

Prețul fiecărui produs, modalitatea de plată a acestora precum și termenul de plată sunt toate indicate și pot fi alese pentru fiecare comandă în parte.

Achitarea produselor se poate face doar online, astfel:

Online: cu card bancar Visa sau Master card.

Pentru garantarea siguranței tranzacțiilor, Lisboa Food And Travel folosește platforma de plăti online Netopia Payments prin care cumpărătorul poate plăti produsele Lisboa Food And Travel cât mai simplu și rapid, în perfectă siguranța și control deplin.

Când plătiți online cu un card bancar, veți fi redirecționați către o platformă securizată de plăti Netopia Payment, unde va trebui să introduceți datele de card necesare autorizării tranzacției. Procesarea acestor date se face exclusiv prin intermediul Netopia Payments.

Înainte de a finaliza plata comenzii și a apasă butonul plătește vă rugăm să verificați toate datele introduse, dacă informațiile sunt corecte, iar în contul bancar de card sunt fonduri suficiente pentru plata integrală a comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a respectivei tranzacții.

Pentru tranzacțiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar. În cazul in care cardul folosit este asociat unui cont în alta moneda decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.

  1. Garanție

Lisboa Food And Travel, în calitate de vânzător, asigura calitatea produselor. Dacă produsul recepționat s-a perisat, ne puteți contacta și în măsura în care la momentul deschiderii coletului se află într-o stare improprie consumului sau de natură a pune în pericol sănătatea celor care le consumă pe care o puteți dovedi cu fotografii, ne puteți contacta și vă vom înlocui produsul.

Modalități de asigurare a garanției:

În situația constatării unui defect al produsului achiziționat din magazinul nostru, în condițiile de mai sus vă rugăm să ne contactați pentru instrucțiuni la nr. de telefon 0730541414 sau la adresa de mail lisboafood@yahoo.com

 

Garanția va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării, la alegerea vânzătorului, dacă la recepționarea coletului se trimite de îndată o poză, prin:

  • înlocuirea produsului
  • returnarea contravalorii produsului.

Returnarea produselor nedeteriorate nu este posibilă.

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru detalii accesați pagina Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.

  1. Newsletter

Orice vizitator al site-ului se poate abona la newsletter-ele Lisboa Food And Travel. De asemenea, utilizatorul are posibilitatea sa se aboneze la newsletter-ele Lisboa Food And Travel in momentul creării unui cont pe site.

Clientul, utilizatorul sau vizitatorul abonat la newsletter poate renunța oricând la primirea acestuia printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent in toate newsletter-ele Lisboa Food And Travel. Renunțarea clientului, utilizatorului sau vizitatorului la primirea newsletter-celor nu implica si renunțarea la acceptul dat pentru termeni si condiții.

  1. Politica de utilizare cookie-uri

Societatea nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea termenilor și condițiilor.

  1. Subscriptii/abonamente pe site

Ofertele de abonamente pot fi accesate la 

Abonament Lisboa Food And Travel Standard: în schimbul sumei de 20 lei/lună sau 200 lei/an, oricine (cu excepția persoanelor fizice sau juridice care la rândul lor achiziționează pentru a vinde) primește 20% reducere la toate produsele.

Abonament Lisboa Food And Travel Premium: în schimbul sumei de 30 lei/lună sau 290 lei/an, oricine (cu excepția persoanelor fizice sau juridice care la rândul lor achiziționează pentru a vinde) primește 25% reducere la toate produsele.

Abonamentul este recurent, motiv pentru care prin subscripție, acesta se reînnoiește lunar sau anual (in functie de tipul de subscriptie aleasa) până la o notificare expresă contrară, clientul putând să renunțe la abonament doar expres, prin accesare secțiunii corespunzătoare din contul de membru Lisboa Food And Travel.

Pentru abonați există uneori și promoții saptamânale, pot avea oferte suplimentare ori care să depășească procentul de 25%. Unele produse pot fi vizibile pentru achiziție doar pentru clienții care au abonament. Toate campaniile de pe site sunt limitate la stocul disponibil.

  1. Limita cantitate produse

Anumite produse pot avea o limita maxima de cantitate per comanda. Aceasta limita este afisata si in pagina produsului, imediat langa butonul “Adauga in cos”.

 

  1. Reclamatii, Sesizari sau Sugestii

Pentru reclamatii, sesizari sau sugestii echipa Lisboa Food And Travel este disponibila de Luni pana Vineri intre orele 09:00 si 17:00 la adresa de e-mail lisboafood@yahoo.com sau telefonic la numarul de telefon 0730541414.
Orice reclamatie trebuie insotita de date relevante de identificare, precum: numarul comenzii, nota de transport (AWB), motivul reclamatiei, fotografii doveditoare si cauzele presupuse.

In cazul in care coletul ajunge deteriorat, clientul are obligatia de a intocmi un proces verbal de constatare cu livratorul.
Cumparatorul are obligatia de a verifica produsele cat si starea acestora in maxim 2 ore de la intrarea in posesie a coletului. In cazul in care produsele nu au ajuns in conditii bune, cumparatorul are obligatia de a fotografia coletul, cat si produsele. Aceste fotografii trebuie trimise impreuna cu reclamatia/sesizarea. Reclamatiile nu vor fi luate in calcul daca produsele au fost deteriorate de catre cumparator. 

Cumparatorul nu poate solicita daune financiare daca nu a respectat procedura impusa.
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

0
    0
    Coșul dvs
    Coșul tău este golÎntoarceți-vă la magazin